آموزش ساخت کانفیگ در SentryMba
 
نوین دانلود
بهترین وب سایت در زمینه مطالب کمیاب و نایاب

images

این فیلم حدود ۱۲ دقیقه تهیه شده و من سعی کردم که تک تک قسمت ها رو با جزئیات کامل برای شما نشون بدم و با این آموزش شما میتونید به صورت کاملا حرفه ای کانفیگی با Capture برای نرم افزار Sentry MBA بسازید .

توی آموزش من بعضی از قسمتها رو که حدس میزدم برای شما نافهمومه تعریف کردم و با اشکال انیمیشنی جاهای مربوطه رو بهتون و توضیحات رو به صورت کامل بهتون نشون میدم.

 قیمت این محصول با تخفیف ویژه فقط 3000تومان

 پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 8 خرداد 1395برچسب:آموزش ساخت کانفیگ در SentryMba, :: 14:26
mr.sajad

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در اینجا سپری کنید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نوین دانلود و آدرس novindownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: